Domaće tržište elektronske trgovine sledeće godine dostići će milijardu evra (VIDEO)

Tržište elektronske trgovine u Srbiji raslo je od 2022. po dvocifrenim stopama rasta. Procene su da će dostići brojku od milijardu evra sledeće godine.
O trendovima na tržištu za Forbes Magazin govorila je Ljiljana Ahmetović, članica Upravnog odbora eCommerce asocijacije Srbije.
„Kovid je napravio tu tačku preokreta odnosno doneo silu ubrzanja. Ubrzao je sve ono što se već dešavalo na tržištu. Tržište elektronske trgovine u svetu i regionu, a i kod nas u Srbiji, konstantno raste. Ono što je zanimljivo za Srbiju jeste da rastemo i više od proseka regionalnog tržišta. Očigledno je da smo malo kasnili za ostatkom sveta, ali sada definitivno sustižemo sve ostale“, kaže Ahmetović, koja je i direktorka kompanije Shoppster.
Prema njenim rečima, ulazak velikih internacionalnih igrača, čega smo svedoci ovih dana, govori da je ovo tržište izuzetno potentno za eCommerce industriju.
„Upravo je uloga eCommerce asocijacije da poveže, integriše i prepozna prostor za različite singerije i da radi na realizaciji tih sinergija. To radimo i na Xperience konferenciji gde je više od 500 ljudi došlo da čuje šta su teme“, ističe Ahmetović
Ona navodi da su različite statistike o eCommerce tržištu, međunarodne i lokalne. Ali, sve govore da se nakon blage stagnacije 2022. godine, posle velikog buma tokom kovida, tržište vratilo u progresivan rast. Raste po dvocifrenoj stopi. U regionu je taj rast oko 14-15%, a u Srbiji i nešto iznad toga.
„Sledeće godine, eCommerce tržište Srbije bi trebalo da dostigne milijardu evra“, napominje Ahmetović.
Prilog Forbes Magazina o eCommerce tržištu pogledajte u nastavku: