Hajat se snažno širi, udvostručio broj luksuznih soba

Hajat je poslednjih godina preuzimao hotelske brendove, udvostručujući broj luksuznih soba i utrostručujući broj soba u odmaralištima od 2017. godine.
Hajat Hotels je u „poodmaklim razgovorima“ za preuzimanje operatera luksuznih butik hotela Standard International, izvestio je Blumberg prošle nedelje, uz napomenu da su razgovori bili privatni i preliminarni i da bi dogovor „mogao propasti“. Finansijski detalji nisu otkriveni.
Obe kompanije su veoma tajnovite. „Naša politika je da ne komentarišemo pitanja ove prirode“, rekao je portparol Hajata za Forbes. „Što se tiče Hajata, trenutno nemamo komentar“, rekla je Lara Bogosian, potpredsednica komunikacija u Standard International, za Forbes putem e-pošte.
Brend Standard Hotel osnovao je legendarni hotelijer Andre Balaš i uvek je bio poznat po svojim poznatim ličnostima i modernom duhu. Kada je prvi Standard Hotel otvoren 1999. godine na Sanset Stripu u Holivudu (preuređen iz staračkog doma koji je ranije bio Thunderbird Motel iz 1962. godine), investitori su uključivali Leonarda Di Kaprija, Kameron Diaz i Benisija del Tora. (Taj objekat je zatvoren 2021. godine.) Ranije ovog meseca, Madona je predvodila plesnu zabavu u Le Bainu, baru na krovu hotela The Standard, High Line u četvrti Čelsi na Menhetnu.
Balaš je 2013. prodao 80% udela u kompaniji Standard International. Četiri godine kasnije, kompanija je dobila investiciju od 58 miliona dolara od tajlandske kompanije Sansiri Public Co. Ltd.
Pod vođstvom Amber Ašer, koja je imenovana za izvršnu direktorku 2021. godine, Standard International se brzo širi. Kompanija trenutno ima oko 20 hotela u okviru glavnog brenda Standard Hotels ili sestrinskih brendova Bunkhouse i The Peri Hotel. Portfolio uključuje luksuzne, popularne objekte na ključnim tržištima kao što su London, Njujork, Ibica, Majami i Maldivi, sa novim objektima koji se otvaraju ove godine u Melburnu, Singapuru i Lisabonu. Sledeće godine, novi hoteli biće otvoreni u Dablinu i Briselu.
Kompanija je saopštila da planira otvaranje do desetak novih hotela u narednih pet godina na lokacijama kao što su Bruklin, Ostin, Meksiko, Vankuver, Beč, Kao Jai, Nešvil i Pataja.
Hajat takođe širi svoj globalni otisak, kako organskim rastom tako i akvizicijama. Hajatov portfelj je porastao za skoro 85% od 2017. godine, dostigavši rekordnih 129.000 soba. Veliki deo rasta je u segmentu luksuznih objekata; Hajat kaže da je udvostručio broj luksuznih soba, utrostručio broj soba u odmaralištima i učetvorostručio broj lifestyle soba od 2017. godine.
Pre nekoliko nedelja, Hajat je najavio da je preuzeo brend ‘me and all hotels’ od Lindner Hotels, što uključuje šest objekata i više od 1.000 hotelskih soba u Nemačkoj. Od 2022. godine, većina Lindner Hotels & Resorts i ‘me and all hotels’ su deo programa lojalnosti Svet Hajata.
Ostale značajne akvizicije u poslednjim godinama uključuju lifestyle-centric Two Roads Hospitality, kupljen 2018. godine za 480 miliona dolara, što uključuje brendove Alila, Destination, Joie de Vivre, Thompson i Tommie. Hajat je 2021. takođe preuzeo all-inclusive Apple Leisure Group za 2,7 milijardi dolara i potrošio dodatnih 300 miliona dolara sledeće godine na luksuzni resort brend Dream Hotel Group.
Suzan Rouen Keleher, novinarka Forbes