Motocikl „Arhangel“ košta više od nekih superautomobila

Prilagođeni motocikli su oduvek bili prilično skupi, ali kada je stigao mejl od proizvođača Ransom Motorcycles u kome se navodi da cena novog modela Arhangel (Archangel) dostiže šest do sedam cifara (u zavisnosti od opcija), javio sam se da bih se uverio da je to tačno.
Bilo je. To je novac za superautomobile. Šta je toliko posebno u vezi sa Ransom Arhangelom da košta više od Lambordžinija?
Očigledno je da Arhangel nije mašina za serijsku proizvodnju koju možete naći kod lokalnog prodavca motocikala. Ako ga želite, biće vam potreban bespovratni depozit od 2.000 dolara, a zatim možete direktno razgovarati sa proizvođačem bicikala o specifičnostima vašeg budućeg motora koji je zasnovan na Ransomovoj kolekciji „Valiance“.
U najmanju ruku, svaki Arhangel će biti napravljen od ručno oblikovanih aluminijumskih elemenata koji počinju kao bodež iznad prednjeg točka i završavaju se vrhom koplja preko debelog zadnjeg pneumatika širine 300 mm.
U međuvremenu, karoserija se vrti formirajući tanak rezervoar za gorivo, uski struk, pa čak i poklopce hladnjaka koji uključuju krilca za potiskivanje, sve zajedno uklopljeno u strukturu karoserije u kojoj se nalaze motor, okvir i komponente vešanja.
LED far je vidljiv samo kada Arhangel klizi napred.
Ransom navodi da je Arhangel motor od 185 konjskih snaga, ali nije naveo ko ga proizvodi. Dovoljno je reći da je kao japanski sportski motor i da je u potpunosti testiran pre isporuke.
V. Robert Ransom, koji ga je osmislio rekao je za Forbes da ne bi precizirao javno koje motore koristi jer ne želi da se njegovi motori pomešaju sa prilagođenim motociklima ili identifikuju oko motora, kao što je uobičajeno u svetu motocikala.
„Arhangel je motocikl za otkupninu“, sa sopstvenim VIN brojem i identitetom, rekao je on. Ransom pravi svaki motor sam, ulažući hiljade sati po mašini.
Moćni sportski motori
On pravi motocikle po narudžbini više od 20 godina, a kao dete je bio sklon mehanici.
Rekao je da je odabrao veoma moćne sportske motore jer je u tome praktično odrastao kada je počeo da ih vozi i pravi.
Sam okvir je napravljen od 4.130 hromiranih cevi, kao i ručno oblikovane jednostrane zadnje klackalice.
Malo središnje postolje sa dve tačke drži motor savršeno uspravnim kada je parkiran tako da prolaznici mogu da vide mnoge detalje sa obe strane Arhangela, uključujući veoma nekonvencionalan titanijumski izduvni kanister koji se uvija prema spolja.
Ransom je rekao da je neobičan auspuh bio namerno tako napravljen navodeći da je očekivao da će dizajn polarizorati posmatrače. Kupci će imati opciju da ga zadrže ili navedu drugi pristup tokom procesa izgradnje.
Na Arhangelu su bočno postavljeni radijatori smešteni u zakrivljenu karoseriju koja uključuje stilizovano krilo koje dodaje malo sile pri brzini.
Umetnička dela
Arhangel je težak solidnih 200 kilograma, a Ransom kaže da je ovaj motocikl njegov dizajn i da nije napravljen po narudžbini.
To su umetnička dela, kaže, kao i da ih rado pravi za bogate klijente koji će ih verovatno prikazati kao takve.
Jasno je da, uprkos svojoj egzotičnoj prirodi, Arhangel nije napravljen od delova vrednih skoro milion dolara.
Veliki deo cene je umetnost i dizajn tako retke zveri od strane Ransoma, koji je rekao da svaki motor pravi ručno, sam. To je samo način na koji on radi. A ko kupuje Ransom najčešće? „Kraljevi“, rekao je Ransom.
Vilijam Roberson, saradnik Forbes