Uspešna poslovna godina za kompaniju Beohemija & CE Industries

Biznis Promo 24. jan 2024. 13:29
featured image

24. jan 2024. 13:29

„Češka kompanija CE Industries, za samo pet godina postojanja, postigla je izvanredne rezultate u zemljama srednje Evrope i na prostoru Balkana. Iako je predstavljao izuzetno hrabar potez, s obzirom na period kovida, u Srbiju smo ušli 2021. godine, kroz zajedničke akvizicije sa mojim biznis partnerom, gospodinom Jaroslavom Strnadom. Time se otvorila i nova etapa CE Industries, stvaranjem četvrtog stuba poslovanja „Fast Moving Consumer Goods“ pored železnice, energetike i reciklaže“, naveo je Roman Kratochvil, Business Partner CEI i CEO Beohemija d.o.o.

Roman Kratochvil, Business Partner CEI i CEO Beohemija d.o.o.

Danas, FMCG stub se razvija progresivnom dinamikom, kao i preostala 3 segmenta.

U prošloj godini, CE Industries holding, investirao je u stratešku Luku Rijeka, koja je ključna za transport robe iz jadranske regije na otvoreno more, čime je unapređen logistički lanac. Sve navedeno je moguće realizovati zahvaljujući dobroj infrastrukturnoj mreži i transportnim sredstvima, prevenstveno vagonima, koji danas predstavljaju zeleni vid prevoza robe.

„Poziciju Srbije vidim kao strateški faktor, posebno nakon završetka panevropske mreže železnica iz Budimpešte prema Dimitrovgradu i iz Rumunije prema Hrvatskoj. To pitanje otvara i prostor za nove radionice i servisna mesta vagona, gde CE Industries može da ponudi kvalitetne usluge i iskusan tim stručnjaka“, dodaje Kratochvil.

Kada je reč o razvoju Srbije i srpske privrede, CE Industries ima nameru da nastavi da doprinosi njenom daljem razvoju, brinući pri tom da svaka investicija opravda ukazano poverenje, kako ulagačima, tako i zaposlenima.

Godinu za nama, 2023, Roman Kratochvil ističe kao godinu hrabrosti, promena i postavljanja dugoročnih targetiranih ciljeva za zrenjaninskog giganta, fabriku za proizvodnju deterdženata, omekšivača i proizvoda kućne hemije, kompaniju Beohemija, koja je sastavni deo CE Industries.

Globalni izazovi koji su okarakterisali period za nama, od nasleđenih poremećaja u lancu snabdevanja, prouzrokovanih dvogodišnjom pandemijom korona virusa, a potom i situacija u Ukrajini, povećanja cena sirovina, energenata, rast inflacije i kamata, nisu, srećom, zaustavila strategiju ulaganja i razvoja.

Shodno najavama, usledile su značajne investicije u proizvodna postrojenja, nabavka nove opreme kao i dodatna akvizicija češke kompanije, sa sličnim proizvodnim asortimanom, koja sada posluje pod okriljem Beohemija Srbija. Sve navedeno, kao prioritet dugoročne strategije, a potom i ulaganja u portfolio i širenja na nova ino-tržišta, doprinela su stabilizaciji poslovanja, a kao krajnji rezultati i zavidnim poslovnim rezultatima.

Strategija razvoja Beohemija kompanije teži širenju ka novim evropskim tržištima i sa ponosom ističu da su na mapu izvoznih tržišta dodali važno i zahtevno tržište Rumunije, ulaskom u prestižan evropski lanac, Kaufland. Za kompaniju Beohemija, podjednako su važni kako domicilno tržište Srbije, tako i izvozna tržišta, koja nose gotovo 50% ukupnog prometa. Kompanija Beohemija, prisutna je u više od 15 zemalja u svetu, dok na 7 tržišta ima organizovanu distribuciju. Istovremeno, zajedno sa CE Industries holdingom intenzivno pripremaju nastup ka sve popularnijem tržištu Afrike.

„Rezultate rada na polju marketinga, potrošači u regionu imaju priliku da vide kroz novu brend komunikacionu strategiju, našeg vodećeg brenda Duel, koji dugi niz godina uspešno parira na izuzetno zahtevnom tržištu detredženata i omekšivača, na kom dominiraju dve svetski najveće multinacionalne kompanije.

Kampanjom pod nazivom „Duel – Snažan, nežan i moćan – kao ti“, želimo da odamo priznanje svim našim divnim majkama, bakama, domaćicama, poslovnim ženama, pripadnicama mlađe generacije, koje uspešno balansiraju između svojih dnevnih obaveza, ponekada nedovoljno vrednovanih, često i potcenjenih. Želimo da im poručimo da im se divimo za sve što čine. Duel upravo teži da bude kao i one što su: snažne, poput deterdženta koji će i na visokim, ali i na niskim temperaturama ukloniti fleke sa vašeg dana, moćan poput tečnog gela, koji će snagom sedam enzima vaš veš učiniti blistavim i nežan poput omekšivača koji će pružiti mekoću dodira uz savršenu mirisnu notu“, navodi Kratochvil.

Parelelno sa Duel-om, nova brend komunikaciona strategija brenda Spin, obuhvata postojeću liniju deterdženata za ručno pranje posuđa, ali i najavljuje ulazak u novu kategoriju tabelata za mašinsko pranje posuđa i poručuje nam da će naše posuđe biti: „Sjajno – kako god da perete suđe“ ! Da li ćete se odlučiti za ručno ili pranje uz pomoć sudomašine, uz Spin je zagarantovan sjajan krajnji rezultat.

Povratak tradiciji je trend u svetu, što je kompaniju Beohemija navelo na relaunch njihovog brenda Pompa, sa kojomm ulaze u nove home care kategorije: kuhinju, kupatilo i odmašćivače, dok brendom Selection, odgovaraju na zahteve potrošača u budget-friendly segmentu, stoga pored kategorije praškastih deterdženata i omekšivača, pripremaju launch rastuće kategorije tečnih deterdženata.

„Zato naša formula uspeha i jeste: posvećenost kvalitetu u cilju dostizanja maksimalnog zadovoljstva kupaca, saradnja sa najvećim svetskim proizvođačima sirovina, tehnologija i parfema, angažovanje eksperata koji su posvećeni stalnom razvoju i usavršavanju kvaliteta proizvoda, kojom smo stekli poverenje sadašnjih, a neprestanim inovacijama regrutujemo i nove potrošače“, ističe Roman Kratochvil, Business Partner CEI i CEO Beohemija d.o.o.