Bjuik Envista – ono što vidite je ono što dobijate

Lifestyle Forbes 27. apr 2024. 08:00 > 3. maj 2024. 17:50
featured image

27. apr 2024. 08:00 > 3. maj 2024. 17:50

Potpuno nova Bjuik Envista je prelepa, pristupačna, a pruža sportsku vožnju, toliko sportsku da su stranci želeli da znaju o crnim ivicama i karoseriji. Konsenzus je bio „To je Bjuik?“ Međutim, njegova sjajna spoljašnjost nije u skladu sa pratećom brzinom. Zato je tako relativno jeftin – počinje od 24.495 dolara. Ali vaši susedi nikada neće saznati. Hajde da pogledamo.

Šta je potpuno novo?

Njegov izgled je njegov najbolji aspekt, sa atraktivnim niklovanim 19-inčnim točkovima, sjajno crnom mrežastom rešetkom i raznim detaljima, koji tu i tamo ostavljaju utisak daleko skupljeg vozila. Ono što mi se posebno dopada, a što će se dopasti kupcima, jeste to što uprkos manjoj ceni, standardno dobijate sve vrste dodataka kao što su informativni sistem od 11 inča na dodir, digitalni displej merača od osam inča, pomoć pri održavanju trake, automatska duga svetla i drugo.

Verzije koje su dostupne su osnovni Preferred po ceni od 23.495 dolara; Sport turing (koji sam testirao): 25.195 dolara i Avenir, 29.695 dolara.

Unutrašnjost, tehnika i gepek

Naravno, nijedan materijal koji neko vidi ili dodirne u kokpitu vas ne oduševljava svojim kvalitetom, ali isto se može reći i za druge jeftine brendove i nema ništa loše u tome. Uprkos tome, postoje određene pametne karakteristike, kao što su digitalni ekran instrument table i ekran dela za zabavu osetljiv na dodir.

Dobijate dva digitalna displeja – jedinicu od osam inča instrument table i ekran od 11 inča koji će zadovoljiti vaše potrebe za funkcijama osetljivim na dodir. Epl KarPlej i Android Auto su standardni, kao i Wi-Fi hotspot.

Četiri čoveka i njihov prtljag lepo će stati u Envistu. Možda ćete morati da budete kreativni sa raspoređivanjem kofera. Njegov mesečev krov je lep detalj za vozilo u ovom cenovnom rangu.

Motor

Imate 1,2-litarski trocilindrični motor sa turbo punjenjem koji isporučuje 136 konjskih snaga i uparen je sa šestostepenim automatskim menjačem. Pogon na prednje točkove je jedino dostupno podešavanje.

Vožnja

Nemate mnogo čemu da se nadate prilikom ubrzanja i rukovanja, ali to ne znači da ne možete ići tu i tamo po svojoj meri. Lepo se uklapa u parking mesta i dovoljno je mali tako da je paralelno parkiranje bilo lako. Vidljivost je dobra, putnici su prijavili „glatku vožnju“.

Sigurnosne funkcije i funkcije pomoći vozaču

Svi „envista“ modeli dolaze sa sveobuhvatnim skupom funkcija pomoći vozaču, uključujući standardno automatizovano kočenje u slučaju nužde, standardno upozorenje o napuštanju trake sa asistencijom za zadržavanje u traci, dostupan je prilagodljivi tempomat i još mnogo toga.

Pokriće garancije i održavanja

Ograničena garancija pokriva tri godine ili 60.000 kilometara, garancija za pogon pokriva pet godina ili 95.000 kilometara, a besplatni servis je pokriven za vašu prvu posetu majstoru.

Ukratko – možete se kladiti na cenu i ono što se isporučuje je „Ono što vidite je ono što dobijate“. Auto će izgledati fantastično na vašem prilazu kući. Samo ne prihvatajte izazove brzine.

Džoš Maks, saradnik Forbes