Čudo pod zlatnom nadstrešnicom: Saudijci otvaraju novu luksuznu destinaciju za zabavu i odmor

Nedavno smo se zapitali, ima li kraja egzibicijama? Za Saudijce, izgleda, ne. Još jedan gigantski projekat predstavljen je u Saudijskoj Arabiji u gradu Al Hobar. Reč je o luksuznoj destinaciji za zabavu i odmor, a koju je sa ponosom predstavila kompanija Lemay.
U čuvenoj ulici Kralja Salmana, posetioci će moći da kupuju, odmaraju i uživaju u zabavi i gastronomiji.
Prostor na kome će se naći ovo luksuzno zdanje, obuhvata 32.000 kvadratnih metara, a ono po čemu će The Gold biti prepoznatljiv jeste ogromna zlatna nadstrešnica.

Viši partner za Bliski istok u kompaniji Lemay Amro El Šabti kaže da će The Gold opravdati svoje ime.
„On besprekorno kombinuje elegantnu estetiku sa sofisticiranim iskustvom gastronomije i zabave, stvarajući živu destinaciju koja slavi kulturu Al Hobra“, ističe on.

Arhitektura povezana s okruženjem
El Šabti je istakao da su se u projektu oslanjali na bogat portfolio kompanije Lemay, te su veliku pažnju dali arhitekturi. I to na način da bude povezana sa prirodnim i kulturnim okruženjem u kome se građevina nalazi.
Vizija je da svetlucava, zlatna nadrstrešnica postane prepoznatljivo gradsko obeležje. Stenovite staze, bujna vegetacija i vodeni elementi biće upečatljivi elementi koji će se naći ispod nadstrešnice.

Dizajn će kombinovati prirodno i veštačko svetlo, sa delovima na otvorenom. Ono što je zanimljivo jeste da je u projektu uzeta u obzir i pustinjska klima, te će se koristiti hibridni sistem hlađenja na otvorenom. To znači da će u okviru prostora postojati zeleni trgovi koji smanjuju efekat urbanih toplotnih ostrva, stvarajući prijatnu atmosferu i tokom ekstremnih vremenskih uslova. Ovo će, inače, biti prvi put da se ovakav sistem koristi u Istočnoj provinciji Saudijske Arabije.
Sadržaj kompleksa
Unutar kompleksa biće vidljive javne površine, dostupne tokom cele godine, a održavaće se i kulturni programi usko vezani za Al Hobar.
Kada je reč o zabavi, prostor će biti opremljen najsavremenijim bioskopskim salama. Jedna, od ukupno šest bioskopskih sala, biće i na otvorenom.

Osim bioskopa, The Gold će sadržati i restorane, kuglanu, ženski velnes i fitnes centar.
Inače, kompanija Lemayod 1957. osmišljava nove načine za povezivanje ljudi i podsticanje društvenih interakcija. Više od 400 arhitekata, dizajnera i inovatora radi na stvaranju inovativnih prostora širom sveta.