Honda CR-V hibrid za 2025: Šta je pokazala test vožnja

CR-V je kao odličan restoran – obavlja mnoge stvari, većinu njih dobro. CR-V takođe ima jednu od najboljih reputacija u industriji zahvaljujući dugotrajnosti svog motora, niskim troškovima održavanja i visokoj vrednosti pri prodaji. Na osnovu testiranja koje je obavljeno nedavno, AWD Sport Touring Hybrid pruža sve po čemu je CR-V poznat.
Da li je statusni simbol, automobil koji privlači poglede, zver? Nipošto. Honda CR-V hibrid za 2025. godinu je prilično sličan kao model iz 2024.
Izgled
Izgleda moderno i deluje prilično moćno sa 19-inčnim aluminijumskim točkovima, LED prednjim i zadnjim svetlima i crnim krovnim nosačima. Ipak, obratite pažnju na to gde ste parkirali, jer postoji veliki broj CR-V modela i lako se mogu mogu pobrkati.

Unutrašnjost
Unutrašnjost CRV-a odmah ostavlja pozitivan utisak zahvaljujući svom čistom, urednom panelu i tri velika, lepa srebrna dugmeta. Menjač je solidan, pa ga možete pronaći, za razliku od točkića ili dugmadi kojima neki proizvođači automobila vole da nas muče.
Standardna oprema uključuje grejanje volana i dvostruku zonu automatske klime. Takođe, pruža osećaj prostranosti, udobno smeštajući do pet osoba normalnih proporcija, s naglaskom na prostor za noge i prtljažnik, a tu je i gepek koji se otvara bez upotrebe ruku.

Motor i potrošnja goriva
CR-V Sport Touring hibrid je opremljen 2.0-litarskim četvorocilindričnim motorom sa Atkinsonovim ciklusom. Uparenim sa dva električna motora, koji zajedno razvijaju 204 konjske snage. Pogon na sva četiri točka je standardan. Troši 6,9 litara u gradu i 5,9 na autoputu.
Cena
Tri nivoa opreme i njihove cene su: Sport hibrid po ceni od 34.350 dolara (33.000 evra), Sport-L hibrid po ceni od 37.350 dolara (35.900 evra) i moj testirani model, Sport Touring hibrid, sa početnom cenom od 40.800 dolara (39.000 evra).
Vožnja
CR-V je odmah postao zabavan za vožnju zahvaljujući svom masivnom menjaču i agilnosti u vožnji po gradu. Vidljivost je odlična, a udobnost vozila je bila na visokom nivou tokom 500 kilometara koje sam prešao.
Gde ipak zaostaje? Pri preticanju na nivou ili iznad ograničenja brzine na autoputevima pravi dosta buke. Niste prava „snaga“ ni u SPORT modu, a što pre to shvatite, više ćete uživati u vožnji. Ono što CR-V radi najbolje je prevoz porodica po gradu i na putovanjima. Uz obilje prostora i sve najnovije bezbednosne funkcije. Takođe bi bio odličan izbor za duga putovanja širom zemlje zbog udobnosti u vožnji i ekonomičnosti potrošnje goriva.

Bezbednosne funkcije
CR-V dolazi sa Honda Sensing paketom, koji uključuje niz naprednih bezbednosnih i sistema za pomoć u vožnji. Ovaj paket obuhvata: kočenje za ublažavanje sudara, sistem za ublažavanje napuštanja puta, adaptivni tempomat i asistenciju za ostanak u traci. Takođe, tu su i brojni vazdušni jastuci, kamera za vožnju unazad i senzori za parkiranje.
Zaključak
CR-V ostaje opravdano popularan model, a hibridna verzija dodatno doprinosi njegovoj već odličnoj reputaciji.