Interesovanje za električna vozila prelazi u novu fazu

Potražnja za električnim vozilima je i dalje velika, ali prelazi u novu fazu, pokazala je nedavna studija.
GBK Collective, marketinška i konsultantska firma, anketirala je oko 2.000 domaćinstava i otkrila da polovina američkih domaćinstava razmatra da kupi električno vozilo, plug-in hibride i hibridna električna vozila.
Međutim, nova faza interesovanja je primetna među onima koji nisu ranije imali ovakvo vozilo, rekao je Džeremi Korst, predsednik GBK.
Ovaj novi talas želi da proveri plug-in hibride i hibridna električna vozila pre nego što pređe na čisto EV, kao što su to učinili mnogi rani korisnici, dodao je on.
Hibridna električna vozila postoje od 1990-ih. Imaju dva izvora energije: benzinski i električni motori. Električni motor se dopunjava kako se koči.
Plug-in hibrid više koristi svoj električni motor. Priključeni su na izvor napajanja dok su parkirani, ali i dalje imaju benzinski motor za završetak putovanja.
Nova grupa potencijalnih kupaca električnih vozila je „pragmatičnija“ od onih koji su ih prvi usvojili, rekao je Korst.
„Oni žele da steknu poverenje u „funkcionisanje” EV tehnologije“, kaže.
„Možda će nam trebati most do nove tehnologije“, dodao je Korst misleći na hibride.
GBK navodi da je nova faza potencijalnih kupaca električnih vozila više zabrinuta za ukupne troškove posedovanja vozila u poređenju sa ranim korisnicima.
„Sledeći talas potencijalnih kupaca vozila na električni pogon je mnogo više mejnstrim i pragmatičniji“, rekao je Korst u odvojenoj izjavi.
„Oni ne žele da kupe električno vozilo samo da bi ga imali, takvo vozilo mora da odgovara njihovim potrebama što se tiče budžeta i životnog stila”.
Bil Kenig, saradnik Forbes