Kako izgleda jedan luksuzni SUV: Genesis GV80 za 2025

Genesis GV80 je luksuzni SUV srednjih dimenzija. Vozilo se čini mnogo većim nego što jeste, i to je zapravo pozitivno.
Moćan je kada to zatreba, udoban je tokom dugih putovanja, a kada je pun ljudi, njegova snaga i udobnost dolaze do izražaja.
Šta je novo?
Genesis GV80 2025 dobija osvežen dizajn i unapređenje tehnologije. Tu su nova rešetka sa duplim mrežastim dezenom, skrivene izduvne cevi i osvežena ventilacija. OLED displej, od 27 inča, zamenjuje deo instrument table i centralnih ekrana.
Nadograđeni HVAC sistem kombinuje taktilne dugmiće i dugmad osetljivu na dodir.
Cena ovog paketa kreće se od 76.000 do 78.000 evra.

Unutrašnjost
Luksuzna unutrašnjost je unapređena materijalima boljeg kvaliteta.
Centralna konzola je redizajnirana i nudi bežični punjač za pametne telefone i USB-C portove.
„Infotainment“ sistem sa ekranom od 14,5 inča uključuje Apple CarPlay i Android Auto.
Grejeanje naslona za ruke i grejanje volana povećava udobnost u hladnijim uslovima.

Motor
Moj automobil je bio 3,5 litarski V6 sa dvostrukim turbopunjačem i 375 konjskih snaga – što je bilo više nego dovoljno za ovu veliku mašinu.
Tu je i jeftiniji 2,5 litarski turbo četvorocilindrični motor, sa 300 konjskih snaga.
Oba motora uparena su sa osmostepenim automatskim menjačem i standardnim pogonom na sva četiri točka u svim verzijama.
Potrošnja goriva je predvidljivo prosečna, sa 12 litara na 100 kilometara u kombinaciji gradske vožnje i autoputa.
Kako izgleda vožnja?
Vožnja je velika i „brodska“ s blagim utrnulostima u volanu.
Nije namenjen za brzu vožnje u krivinama, niti to pokušava. Ali kada prebacite u „Sport“ mode, osetićete uzbudljiv nalet snage.
Adaptivni sistem suspenzije, s funkcijom „Road Preview“, skenira put i podešava prigušenje, te pruža ugodan „plutajući“ osećaj, bez previše trzanja pri udaru u neravnine.
Luksuzni detalji poput grejanja volana i naslona za ruke dostupni su u višim paketima opreme, a kabina je prilično tiha.
Bang & Olafson zvučni sistem je natprosečan.
Nedostaci
GV80 pokušava da ponudi luksuz, i to generalno uspeva. Ipak, po tom pitanju nije uspeo da dostigne ili premaši svoju SUV braću i sestre iz Nemačke.
Bezbednost
Genesis je na visini zadatka kada je u pitanju najnovija sigurnosna oprema sa paketom Highway Driving Assist. Kombinuje adaptivni tempomat i centriranje trake, automatske promene traka i još mnogo toga.
Vozilo se oseća vrlo čvrsto i moćno, čime pruža osećaj sigurnosti.
Džoš Maks, saradnik Forbes