Megan Markl lansira novi brend usred skandala sa uređivanjem fotografije Kejt Midlton

Lifestyle Forbes 15. mar 2024. 17:27
featured image

15. mar 2024. 17:27

Kuvari, pribor za serviranje, kućni dekor, oprema za jogu i hrana za kućne ljubimce uskoro bi mogli da se pojave kao deo novog brenda Megan Markl, koji je lansiran preko Instagrama u četvrtak uveče, usred skandala oko uređivanja fotografije u Kensingtonskoj palati zbog kojeg su sve oči uprte u Kejt Midlton.

Markl je najavila stvaranje novog brenda, nazvanog American Riviera Orchard, preko devet postova na Instagramu i kratkog video snimka koji prikazuje vojvotkinju kako aranžira cveće, kuva ili stoji na šetalištu dok nosi crnu balsku haljinu do poda.

Dok je lansiranje na Instagramu dalo nedovoljno detalja o ovom poduhvatu, ali je preko noći privuklo 358.000 pratilaca za brend, prijave za zaštitni znak pokazuju da bi nova kompanija Megan Markl mogla da ide u pravcu poput onih u vlasništvu Gvinet Paltrou, Džesike Albe ili Džoane Gejns.

Ovo nije prvi lifestyle brend Megan

Dokumentacija iz februara pokazuje da je kompanija registrovana kao d.o.o. preduzeće u Delaveru sa planovima da kreira maloprodaju u kojoj će moći da se kupi posuđe, pribor za jelo, kuvari, posuđe za serviranje, kafe i čajevi, kuhinjski tekstil, džemovi i žele, ulja i druga hrana.

Drugi set dokumenata, podnet u martu, sugeriše da bi brend mogao da se upusti i u to da u ponudi ima baštenske predmete, rasvetu, ukrase za zabave, umotavanje poklona, torbe, opremu za kućne ljubimce, kuhinjske predmete i kućni dekor kao što su jastuci, zavese, posteljina i okviri za slike.

Foto: Shutterstock/Sarnia

Ovo nije prvi lajfstajl brend Megan Markl. Pre nego što se verila za princa Harija 2017. godine, vodila je blog o stilu života pod nazivom The Tig na kome je intervjuisala poznate ličnosti, pričala o modi i otkrivala lične detalje svog života i karijere glumice.

Taj sajt je ugasila 2017. Od svog odlaska sa kraljevskog dvora u Kaliforniju Hari i Megan su pokrenuli nekoliko poslovnih poduhvata.

Par je osnovao dobrotvornu organizaciju i kompaniju za audio i video produkciju pod imenom Archevell i potpisao ugovore sa Netfliksom i Spotifajem u vrednosti od 100 miliona dolara, odnosno 20 miliona dolara.

„Harri & Meghan“, dokumentarni serijal iz više delova koji govori o njihovom vremenu u kraljevskoj porodici, debitovao je 2022.

Iste godine, Netfliks je navodno odbacio dečiju emisiju pod nazivom „Pearl“ koju je kreirala Megan Markl i koja bi bila prvi animirani film Archevell Productions serije. Prošle godine, partnerstvo sa servisom Spotifaj prekinuto je nakon što navodno nisu ispunili „standarde produktivnosti“, a Markl je u februaru rekla da će njen podkast „Arhetipovi“ sada biti napravljen sa Lemonada Media.

Najava o novom poduhvatu Markl dolazi usred skandala u Kensingtonskoj palati. Naime, Kensingtonska palata je u januaru objavila da je Kejt Midlton hospitalizovana zbog planirane operacije abdomena i da će odložiti sve svoje predstojeće angažmane dok se oporavi.

Pre te objave princezu od Velsa niko nije video od Božića. Nakon operacije usledile su razne spekulacije. Kensingtonska palata je u nedelju objavila fotografiju Kejt i njeno troje dece kako proslavljaju Dan majki u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Fotografija, za koju se navedeno da je napravio princ Vilijam, odmah je bila predmet gneva zbog naizgled velikih izmena. Istog dana, agencije poput AFP-a i Asošiejted presa objavile su obaveštenja o povlačenju tražeći i od drugih novinskih agencija da isto učine jer „izgleda da je izvor manipulisao slikom“.

„Sledećeg dana, Kejt se na tviter nalogu izvinila i navela da povremeno eksperimentiše sa uređivanjem slika poput „mnogih fotografa amatera“. Urednik vesti agencije Frans pres, jedne od najvećih svetskih novinskih agencija, rekao je da palata više nije „pouzdani izvor“ informacija. Midlton je nedavno uslikana na zadnjem sedištu automobila koji napušta zamak Vindzor. Od tada nije viđena u javnosti.

Meri Vitfil Rolofs, novinarka Forbes