Netfliks planira još dve emisije sa princom Harijem i Megan Markl

Lifestyle Forbes 13. apr 2024. 08:00
featured image

13. apr 2024. 08:00

Kompanija Netfliks sarađuje sa kompanijom princa Harija i Megan Markl Archewell na produkciji dve nove emisije „nonfiction“ tipa, potvrdjeno je iz te kuće za Forbes.

Reč je o četvrtoj i petoj seriji koja će proizaći iz ugovora od 100 miliona dolara između Netfliksa i kraljevskog para.

Prvu seriju će „krunisati“ Markl i „proslavljaće radosti kuvanja i baštovanstva, zabave i prijateljstva“, naveli su predstavnici striming platforme, što je tema koja se poklapa sa vojvotkinjinom nedavnom najavom da će lansirati brend pod nazivom American Riviera Orchard .

Emisiju će režirati Majkl Stid, koji stoji iza serije „Entoni Burden: Nepoznati delovi“, i Lija Hariton, koja je takođe sa Selenom Gomez snimila emisiju „Selena + kuvar“, nominovanu za nagradu Emi.

U drugoj seriji, voditelj emisije „Dobro došli u Rekham” Miloš Balać pruža gledaocima „neviđen pristup svetu profesionalnog polo sporta”.

Emisija će „povući zavesu nad jačinom i strašću ovog sporta“, naveo je Netfliks, budući da je princ Hari igrao veći deo svog života polo i nastavio da se bavi time i nakon što se preselio u Kaliforniju 2020.

Nijedna emisija nema ime ili datum premijere, ali Netfliks je najavio da će detalji biti objavljeni u narednim mesecima.

Ove dve emisije će ukupan broj projekata Archewell Productions povećati na pet.

Kompanija je osnovana 2020. godine i do sada je prikazala dokumentarac koji prati sportiste koji učestvuju u sportskom događaju za ranjene veterane koji je osnovao princ Hari, zatim „Live to Lead“, dokumentarni film o uticajnim svetskim liderima, i „Hari i Megan“, emisija o odlasku para iz kraljevskog života.

„Hari i Megan“ drži rekord po najvišoj gledanosti bilo kog Netfliks dokumentarnog filma u svojoj debitantskoj nedelji sa 81,55 miliona sati gledanja.

Sve emisije su dostupne na Netfliksu. Princ Hari i Megan Markl najavili su u januaru 2020. da će se povući sa mesta viših članova kraljevske porodice. Kao razloge za odlazak naveli su maltretiranje od strane britanskih medija i rasizam unutar kraljevske porodice.

Preselili su se u Kaliforniju i od tada su pokrenuli nekoliko poslovnih poduhvata.

Osnovali su dobrotvornu organizaciju i kompaniju za audio i video produkciju pod imenom Archewell, i potpisali ugovore sa Netfliksom i Spotifajem u vrednosti od 100 miliona dolara, odnosno 20 miliona dolara.

Ugovor sa kućom Spotifaj je okončan prošle godine nakon što par navodno nije uspeo da ispuni „mere produktivnosti“. Markl je premestila svoj podkast, „Arhetipi“, u Lemonada Media.

Markl je pokrenula tada novi brend putem Instagrama, a reč je o prodavnici sa različitim materijalima, odnosno priborom za jelo, kuvarima i drugim sličnim predmetima koje će „lansirati“ ovog proleća.

Meri Vitfil Rolofs, novinarka Forbes