Potraga za srećom – MiaMaya Gold FW24 kampanja
Koliko često uživamo u momentima života i sreće? To je bilo pitanje koje je inspirisalo MiaMaya Gold FW24 kampanju.
A sreću čine male stvari, kada je naše biće u harmoniji sa prirodom i zato je MiaMaya Gold kampanja snimana u bajkovitim pejzažima Bukovičke banje, u Aranđelovcu, jedinstvenom spoju prirode i umetnosti.
Nove kolekcije Dior, Celine, Valentino, Dolce&Gabbana, Jacquemus su bile savršen dodatak tom okruženju jer interpretiraju modne klasike poput Dolce&Gabbana suknje na tufne sa novim skulptura formama sakoa koje su već postale kultni znak Brenda Jacquemus, uz dodatak svetski poželjne Celine torbe.
Dior Bar sako, koji slavi Diorovo nasleđe na jedan savršeno moderan način uz prepoznatljiv naglašen struk i ramena, čini okosnicu kampanje koja slavi ženu i njenu nesputanosti I slobodu. Simbol šarma i sofisticiranosti – Valentino haljina nas vraća na modne staze elegantne jednostavnosti, dok je britanski icon brend Burberry dao neodoljivu dozu pastelnog šarma uparen sa Dolce&Gabbana midi suknjom A kroja.
I zato neka ova modna jesen bude ba[ prava potraga za srećom, nesputam, jedinstvenom, šarmantnom i neodoljivom u znaku MiaMaya Gold žene.
Svi artikli su dostupni u MiaMaya Gold – SC Galerija.
Fotografije: Audshule
Video: Veljko Lalović
Stajling: Manda Javorina
Frizura: Vasilisa Maljm
MUA: Anastasija Poznanovic