Sad je jasno zašto ga poseduje i Kristijano Ronaldo: Testirali smo Aston Martin DBX 707 za 2024

DBX je „najbolji“ superautomobil SUV koji sam do sada vozio, zbog svog izgleda i divlje buke prilikom ubrzanja. Nema zvuk poput zvuka Aston Martin automobila. Ako bi Džejms Bond imao porodicu, ovo bi bio Aston Martin koji bi kupio.
DBX mi je isporučen u Holivudu, uskočio sam, razgledao sa divljenjem, vezao se, startovao motor i – još jedno iznenađenje. Zmaj ispod haube. Twin-Turbo 4.0L V8 sa 697 konjskih snaga i 900 Nm obrtnog momenta. Osnovna cena je 242.000 dolara, a sa svim opcijama i troškovima dostave iznosi 269.186 dolara.
Proveo sam nekoliko dana uživajući u toj buci, suočavajući se sa vozačima u Los Anđelesu koji obično ne koriste migavce i ne puštaju nikoga da se uključi, ponekad i bezobrazno. Oprez, druže.
To je zver. Veći deo vremena niste svesni da vozite SUV – kreće se kao i druga čudovišta Aston Martina. DBX je poput jakne od 269.186 dolara – izgledate bolje u njoj ili čak pored nje.
Nekoliko korisnih stvari koje treba znati:
Ubrzava od 0 do 60 za oko 3,1 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 310 kilometara na sat.
Ima devetostepeni automatski menjač sa pogonom na sve točkove – možete ga voziti po snegu, ako ga ima, bez straha.
Može vući 2,7 tona.
Njegova potrošnja goriva (grad/autoput/kombinovano) je mizernih od 12 do 17 litara, što znači da postoji cena za toliko snage.
Ima debele srebrne sportske točkove od 22 inča, električna pokretna zadnja vrata i sedišta sa podešavanjem u 12 pravaca.
Ima zadovoljavajući, bogat, hrskav i podrhtavajući bas Aston Martin premium audio sistem sa 14 zvučnika. Pusti klasičnu muziku, metal, hip-hop, komediju ili vesti – zvuk ispunjava kabinu bogatim audio zadovoljstvom.
Takođe nudi osećaj vožnje na čarobnom tepihu, sa vazdušnim oslanjanjem i podesivim oprugama i petostepenim podešavanjem visine, tako da se udarci i rupe ne osećaju. Tu je i 48-voltni elektronski sistem kontrole naginjanja, koji zamenjuje uobičajene trake za kontrolu naginjanja i omogućava pojedinačnim točkovima da prime udarac, a da ne utiču na ostale točkove.
Prebaci ga u Sportski režim i dobijaš, prirodno, maksimalnu brzinu i standardni sistem pogona na sva četiri točka sa vektorisanjem obrtnog momenta.
Unutrašnjost? Divna. Elegantna. Koža, koža svuda, za razliku od nekih proizvođača koji tu i tamo provuku komadić plastike.

Jedina zamerka je sa dugmićima za menjanje brzina, postavljenim, čini se, što je dalje moguće od brze ruke koja želi hitro da prebaci u rikverc, vožnju, rikverc, vožnju – a raspored dugmadi na tabli je takav da je „D“ najdalje od svih dugmadi. „P“ je najbliže. Čini mi se da ti često „D“ treba više nego „P“.
Ono što mi se najviše dopalo kod ove vožnje bilo je to što zaista nudi svestranost i veličinu SUV-a, ali vožnja je čista adrenalinska vožnja sportskog automobila.
Ako imaš potomstvo i novac za plaćanje prevoza istog, ali takođe želiš da osetiš snagu, ovo je tvoje čedo.
Džoš Maks, saradnik Forbes