Šta donosi Micubiši Outlander 2025

Kada je Outlander 2025 stigao na testiranje izgledajući i mirišući kao luksuzni brend, to je bio povod za slavlje i pohvale.
Sećamo se vremena tokom ranih dvehiljaditih, kada se zaobilazilo sve što je imalo ime Micubiši, jer je to bilo sinonim za „pisakavo, ružno i slabo.“
Da li je Outlander 2025 savršen?
Ne. Ali je blizu. Hajde da pogledamo zašto.
Šta je novo kod modela 2025
Outlander 2025 donosi opsežne izmene unutrašnjosti, uključujući nove materijale, revidirane komande i unapređene držače za čaše. Sve kao odgovor na rezultate anketa među kupcima, navodi kompanija.
Tu je i impozantna prednja maska hladnjaka i branik, kao i redizajnirana zadnja svetla.
Takođe poseduje posebno bogat i snažan zvučni sistem Yamaha sa 12 zvučnika i 1.600 vati, kao i dva odvojena pojačala koja pokreću subwoofer i ostatak sistema.
Cena za Outlander polazi od relativno pristupačnih 32.005 dolara. Dok se cena za više nivoe opreme i dodatne opcije penje do 46.455 dolara.
Dostupan je u verzijama sa prednjim pogonom i sa sistemom „Super-All Wheel Control“ (pogonom na sva četiri točka).
Micubiši je unapredio lepu i prijatnu unutrašnjost Outlandera za 2025, dodajući kvalitetnije materijale i savremen dizajn koji može da parira vozilima sa višom cenom.
Kada sednete u kokpit, osetite kvalitet i uživate u tome.
Među istaknutim detaljima je digitalna instrument tabla od 12,3 inča i head-up displej.
Drugi red sedišta je pogodan i za visoke i krupne odrasle osobe, dok je treći red namenjen samo deci ili psima.

Tehnologija
Ekran osetljiv na dodir veličine 12,3 inča se podrazumeva, i dolazi sa bežičnim Apple CarPlay i Android auto sistemom.
Portovi za punjenje nalaze se na dnu centralne konzole, a sistem i dalje uključuje neke fizičke dugmiće i taster za jačinu zvuka, što je veoma cenjeno. Zaista su se potrudili da naprave prelepu unutrašnjost, i to se vidi.
Motor i performanse
Standardni motor kod Outlandera je 2,5-litarski linijski četvorocilindarski motor. Ima 181 konjsku snagu i 181 funt-feet obrtnog momenta.
Povezan je isključivo sa automatskim menjačem sa neprekidno promenljivim prenosom (CVT). Pogon na prednje točkove je standardan, dok je pogon na sva četiri točka opcija. Potrošnja goriva je solidnih 27 milja po galonu (11,5 kilometara po litru) u kombinovanoj vožnji grad/autoput.
Kakva je vožnja?
Za svoju cenu, vozilo se solidno ponaša. Kočnice su bile dovoljno čvrste, ali je teško zanemariti motor koji zviždi i čuje se, kao i sporo ubrzanje uprkos menjaču brzina na volanu.
Dobro će proći za nedeljnu vožnju, odlazak do prodavnice, teretane, posla i nazad.
Pokušaj da pretekneš druge ili da ubrzaš uzbrdo, je već teža borba. A bučan motor će te stalno podsećati da od njega tražiš nešto za šta nije baš najbolji.
CVT menjač je nešto sporiji pri brzinama na auto-putu, ali pokreti karoserije su dobro kontrolisani, a vožnja čvrsta.
Dodatna zvučna izolacija čini kabinu izuzetno tihom, ali sve u svemu, ovo je udoban auto za laganu vožnju, ali ne i za oštru vožnju krivinama.
Imajući to na umu, bićeš zadovoljan. Na kraju, Outlander može vući do oko 907 kilograma, što je pogodno za lakši transport tereta.

Bezbednost
Uključeno je upozorenje na sudar sa prednje strane i automatsko kočenje u hitnim slučajevima, nadzor mrtvog ugla, upozorenje na saobraćaj iza vozila i upozorenje na napuštanje trake.
Viši nivoi opreme donose dodatne funkcije kao što su adaptivni tempomat i pomoć pri održavanju u traci.
Garancija i održavanje
Micubiši nudi jednu od najjačih garancija u segmentu, sa ograničenom garancijom od pet godina ili 96,5 hiljada kilometara. I sa garancijom na pogonski sklop od 10 godina ili oko 160.000 kilometara, kao i besplatnim održavanjem tokom prve dve godine ili oko 48.000 kilometara.
Ovo je stvarno sjajan SUV, ali ne očekujte da ćete brzo stići tamo gde ste krenuli.