Tri razloga da probate skuter Piaggio MP3 530 za 2024

Skuter Piaggio MP3 530 za 2024. godinu ima tri osobine koje će privući svakog ko želi da kupi skuter.
Izuzetno je brz, može se voziti kao motocikl, lako se manevriše.
Ima dva točka napred i jedan pozadi, što ga čini skuterom jedinstvenog izgleda.
Nedavni dvosedmični test pokazao je sve karakteristike dobrog skutera. Vozio sam ga kroz posebno guste kvartove u Bronksu… Vozio sam ga po kiši.
Vozio sam ga gore-dole po špageti-brdima Dobs Ferija, gde je moja majka živela pedesetih godina, a gde je Mark Zakerberg nekada išao autobusom u školu. Svaki izgovor da negde odem bio je opravdan. Maksimalna brzina mu je 145 km/h.
Šta je novo
Model za 2024. godinu je najnapredniji trotočkaš ikada koji je proizvedo Piaggio, sa 530 kubika Euro 5 motorom visokih performansi, tempomatom, funkcijom kamere unazad i sistemom informacija o mrtvom uglu.
Da biste zaista cenili MP3 530, koji se prodaje po ceni od 11.999 dolara, trebalo bi da znate nekoliko činjenica unapred. Evo nekoliko glavnih tačaka:
Prostrani osvetljeni prostor ispod sedišta može primiti dva kacige – ili lagane namirnice.
Ručna kočnica je u novom položaju, što je čini lakšom za brzo hvatanje.
Dvostruke hidraulične kočnice brenda ByBre, kontrolisane sa desne ručke, sa kočenjem pomoću ABS sistema, su zadovoljavajuće čvrste. Pritisnete, zaustavite se.
Paljenje je kontrolisano daljinskim upravljačem, omogućeno je daljinsko otključavanje skutera i takođe uključuje funkciju traženja skutera koja aktivira svetla i sirenu.
Kolor TFT ekran od sedam inča omogućava pristup pozivima, upravljanju plejlistom i korišćenje GPS-a. Takođe postoji i tempomat, rikverc sa funkcijom kamere unazad, BLIS (sistem informacija o mrtvom uglu) i LCDAS (sistem pomoći pri odluci o promeni trake).
Tu je i „Ride-by-wire“ gas sa tri režima vožnje koje vozač može da izabere pomoću startnog dugmeta, uključujući EKO, KOMFOR i SPORT.

Vožnja
Bio mi je potreban trenutak da shvatim svrhu dva prednja točka i sistema za zaključavanje nagiba na mom test modelu, iako nisam bio protiv toga. Piaggio proizvodi trotočkaše od 2006. godine, tako da je očigledno dobro utvrđen koncept.
Shvatio sam svrhu nakon što sam prešao oko 240 kilometara po kiši, preko loših ulica, noću i u gustom saobraćaju.
Čim sam stigao do svog prvog dvominutnog crvenog svetla na prometnoj raskrsnici, pržen suncem, sistem za zaključavanje nagiba je bio moj prijatelj, i zauvek posle toga.
Imao sam savršeno prolećno jutro i popodne poslednjeg dana. Ovaj test je bio prvi „pravi“ test, gde sam se naginjao, gurao, pritiskao kočnice, dodavao gas i održavao korak sa saobraćajem koji je išao brzinom do 130 km/h na nekim delovima Saw Mill severa, gde je to bilo prikladno. Tu je dopamin ušao u igru i MP3 530 nije mogao da pogreši.
Nakon toga, brzinski spust niz West Side Highway do gusto naseljenog Čelzija gde sam parkirao skuter direktno ispred kafića gde sam se sastajao sa prijateljem. Odlična mašina, slučaj zatvoren.
O rikvercu
Maksimalno vreme rikverc brzine je 20 sekundi, nakon čega morate dati skuteru odmor pre ponovnog korišćenja. Ali meni nikada nije trebalo više od 20 sekundi. To je odlična opcija.
Jedina primedba je da „Rikverc“ malo duže traje dok se aktivira, kao i povratak u režim „Vožnja“. Takođe postoji period prilagođavanja za sistem zaključavanja nagiba – zahteva nivo poverenja koji se stiče samo korišćenjem iznova i iznova.
Informacije o garanciji
Novi MP3 530 je ažurirao svoj dodatni plan za produženje garancije od 12 do 24 meseca. Kupac može izabrati, ukoliko želi dodatnu zaštitu, između dva različita plana tokom prve godine vlasništva. To su: plan produžene garancije na jednu godinu (500 dolara), plan produžene garancije na dve godine (770 dolara).
Do trenutka kada sam vratio skuter, bio sam potpuno oduševljen. To je jednako divno, kao sve ostalo što sam ikada imao od Piaggia, i zaslužuje sve pohvale.
Džoš Maks, saradnik Forbes