U ovom lokalu biće otvorena prva Victoria’s Secret radnja u Beogradu: Poznati brend stiže u maju

Lifestyle Jelena Andrić 24. nov 2024. 08:00
featured image

24. nov 2024. 08:00

Vest o otvaranju radnje Victora’s Secret u tržnom centru Ušće u Beogradu obradovala je ljubitelje ovog brenda.

Javnost je ipak uskraćena za detaljnije informacije osim toga da će svoja vrata otvoriti u maju. Takođe i da će u ponudi imati celokupan asortiman svojih proizvoda.

Plan je da bude otvoreno još četiri ili pet radnji u Srbiji, kao i u Sloveniji.

Victoria‘s Secret, brend je koji u ponudi ima donji veš za žene, pižame, odeću za spavanje, kupaće, liniju parfema, proizvode za negu tela i dr.

Forbes Srbija pokušao je da sazna više detalja o tome gde će biti smešten lokal s obzirom na to da su u TC Ušće sada radovi zbog rekonstrukcije i da mnogi brendovi menjaju prostor.

Radnja Victora’s Secret u prizemlju

Iz TC Ušće potvrdili su nam da će prva radnja Victora’s Secret biti otvorena u prizemlju ovog šoping centra.

Jovan Ćirić, direktor za zakup maloprodajnog prostora u MPC Properties rekao je za Forbes Srbija da je reč o vrlo atraktivnoj lokaciji, odnosno da će lokal biti u severnom koridoru i ugaono orijentisan.

Ponuda ovog brenda biće predstavljena u prodavnici površine od skoro 500 kvadratnih metara.

Konkretno koji je to lokal nisu mogli da otkriju. Budući da nismo dobili precizan odgovor o kojoj radnji je reč Forbes Srbija posetio je ovaj tržni centar.

Spram informacija koje smo dobili, došli smo do zaključka da je jedini raspoloživi prostor za lokal Victoria’s Secret onaj koji se nalazi pravo od glavnog ulaza, na mestu nekadašnje Zare. Radnja Zare je sada izmeštena u ugao drugog dela istog hodnika dok su u preostala dva ćoška u prizemlju ulazi/izlazi, kao i lokali manje površine, koji su već zauzeti.

Foto: Forbes Srbija, radnja nekadašnje Zare koja je izmeštena u drugi lokal u prizemlju

Izmeštanje radnji zbog renoviranja

Budući da su u TC Ušće aktuelni radovi, ispred svakog lokala koji je izmešten stoji obaveštenje sa strelicama gde se sada nalazi.

Na samom lokalu je naziv budućeg brenda koji će biti u tom prostoru.

Zaposleni u tržnom centru rekli su nam da ne znaju gde je tačno planiran lokal Victoria’s secret, ali da za sve izmeštene i brendove koji dolaze postoji obaveštenje na tabli.

Foto: Forbes Srbija, obaveštenja u TC „Ušće“ zbog renoviranja

Tako u produžetku stoji obaveštenje da će u lokalima pored nekadašnje Zare biti i radnja MiaMaya, kao i Frateli.

Prekoputa je obaveštenje da će umesto lokala Oysho koji je premešten u drugi prostor biti radnja Mone.

Jedini lokal u uglu za koji ne stoji obaveštenje je upravo lokal u uglu TC Ušće naspram glavnog ulaza, a ispod pokretnih stepenica (na starom mestu Zare).

U produžetku hodnika nadesno su radovi nakon kojih se očekuje otvaranje još nekih lokala.

Foto: Forbes Srbija, TC Ušće, radovi

U jednom od uglova prizemlja renovira se i lokal Pandore čiji je asortiman sada izložen u holu ispred radnje. I na vratima je obaveštenje da će Pandora uskoro biti tu otvorena. Pored je lokal Nespresa.

Inače, UŠĆE Shopping Center započeo je u martu rekonstrukciju koja će trajati više od godinu dana.

Ideja je da se obogati postojeći sadržaj, ali i ponuda novim segmentima i brendovima.

Kako su još ranije saopštili, tokom rekonstrukcije koja se odvija u četiri segmenta, UŠĆE Shopping Center ostaje otvoren za posetioce.

Foto: Forbes Srbija

Visoki kriterijumi i standardi Victoria’s Secret

Forbes Srbija istraživao je i kako strani brendovi biraju lokaciju i čime se sve rukovode kada donose odluku o tome gde će otvoriti radnju.

Jovan Ćirić kaže da imajući u vidu da je UŠĆE Shopping Centar jedna od najatraktivnijih šoping destinacija u Srbiji ne čudi izbor Victoria’s Secret i kompanije koja poseduje franšizu za ovo tržište da prva radnja bude tu.

Obzirom na visoke kriterijume i standarde ovog brenda, najveći izazov bio je da se obezbedi lokal na željenoj poziciji, koji će imati adekvatnu površinu, dodaje.

Ćirić kaže da kada modni brendovi biraju prvu lokaciju u jednom gradu ili državi nastoje da budu sigurni da će ta lokacija doprineti njihovom rastu, vidljivosti i reputaciji.

„Prva radnja često ima i simboličan značaj. Brendovi nastoje da obezbede lokaciju koja će moći dugoročno da privuče kupce i podrži rast brenda na tržištu“, pojašnjava.

Reputacija šoping centra i profil kupaca veoma važni

Brendovi, takođe, vode računa o poziciji i reputaciji šoping centra u kom će biti zastupljeni.

Brinu i o profilu posetioca tog šoping centra, miksu brendova koji se nalaze ili će se nalaziti u bliskoj budućnosti u centru, kaže Ćirić.

Inače, iako je najavljeno da je reč o prvoj radnji, mnogi su izgleda zaboravili da je radnja Victoria’s secret postojala do skoro na beogradskom aerodromu, ali se trenutno renovira.

Victoria’s secret nije značajno prisutan ni u regionu. Ušao je pre šest godina na tržište Hrvatske, ali nema zasebnu radnju. Smešten je u kutak trgovine Aelia Duty Free na zagrebačkom aerodromu.

O brendu

Kompanija Victoria’s Secret, koja u svom portfoliju ima i brend Victoria’s Secret PINK osnovana je 1997. godine.

Sada ima 31.000 zaposlenih širom sveta u oko 1.350 maloprodajnih objekata u približno 70 zemalja.
Victoria’s secret je nedavno uvrštena na Forbes listu Najboljih poslodavaca za žene u Americi za 2024.

Žene čine oko 85 odsto zaposlenih u ovoj kompaniji. Ovo prestižno priznanje dodeljuju Forbes i Statista Inc, vodeća globalna platforma za analizu podataka u različitim industrijama.

Šira javnost pamti da se kompanija Victoria’s secret pre nekoliko godina suočila s problemima koji su se u velikoj meri odrazili na imidž ovog brenda u javnosti. Najpre je trpela kritike da promoviše isključivo mršave modele kao lepe.

Potom je 2020. godine Njujork Tajms objavio informaciju se čelni ljudi dovode u vezu sa uznemiravanjem i neprimerenim ponašanjem prema modelima i zaposlenima.

Skandali zbog kojih je otkazana čuvena revija Victoria’s Secret

Zbog toga je obustavljena poznata Victoria’s Secret Fashion Show revija. Ona je od 1995. do 2018. bila jedna od najvećih modnih događaja godine.

Revija je poslednji put održana 2018, a godinu dana kasnije otkazana je zbog niza skandala koji se pripisuju čelnicima kompanije. Naime, direktor marketinga koji je organizovao revije Edvard Razek optužen je, prema izveštajima medija, za mizoginiju i uznemiravanje modela.

Viktorijini anđeli iznedrili su neke od najpopularnijih manekenki sveta poput Hajdi Klum, Andrijane Lime, Tajre Benks…

Pre četiri godine i sam vlasnik Les Veksner bio je pod lupom zbog veza sa bivšim prijateljem i finansijskim savetnikom Džefrijem Epstajnom, koji je bio optužen za trgovinu ljudima zbog seksualne eksploatacije.

Godinu dana kasnije najavio je da će se povući sa pozicije i prodati većinski udeo u Victoria’s Secret.

Poslovni zaokret

Firma je preduzela dalje korake da poboljša imidž brenda. Pomak je napravljen i sa uključivanjem većeg broja žena u upravni odbor kompanije, promovisanjem plus sajz modela, a zatim je ideja bila upravo to da se kompanija postepeno odvoji od L brenda koji je u vlasništvu Veksnera.

Revije su ponovo počele da se održavaju, a prva posle šest godina pauze održana je prošlog meseca u Njujorku i na njoj su nastupili i over size modeli.

U junu 2021. kompanija Victoria’s Secret angažovala je fudbalsku zvezdu Megan Rapino i glumicu i producentkinju Prijanku Čopru i kako bi promovisale ovaj brend. Ovaj angažman predstavljen je kao „zaokret“ za ovu robnu marku.