Poslastica za ljubitelje kamioneta: Testirali smo Honda Ridgeline Trailsport 2024

Hondin Ridgeline je dobro dizajniran i omiljen kamionet sa karakteristikama terenskih vozila i dokaz da kompanija radi nešto kako treba od lansiranja Ridgeline-a 2005. godine.
Ako vozite opremu na posao, na jezero ili u šumu i vreme ne šteti onome što je u gepeku, ovo je zabavno, i svestrano vozilo.
Ako svakodnevno agresivno „kažnjavate“ svoj kamionet van puta, na gradilištu ili negde drugde, ostavite otvorene opcije za druga vozila slične cene ove vrste.
Šta je novo?
Prvo, sa TrailSport opremom dobijate dobre uslove za teren sa poboljšanim kvalitetom vožnje van glavnog puta.
TrailSport takođe uključuje Passport gume za sve terene. Standardne General Grabber A/T Sport gume (245/60R18), postavljene na jedinstvene točkove od 18 inča značajno poboljšavaju trakciju TrailSport-a u prljavštini, pesku, blatu, kamenitom terenu i snegu.
Cena se kreće od 44.500 dolara i dostiže 45.875 dolara sa ovim opcijama i isporukom.

Veoma je zabavan, sa narandžastim kontrastnim šavovima na volanu, panelima vrata i sedištima i logotipom TrailSport izvezenim na naslonima za glavu prednjih sedišta i ukalupljenim na njegove standardne gumene patosnice za sva godišnja doba.
Onaj ko ga poseduje verovatno će se vezati za zabavni enterijer.
Svi modeli za 2024. dobijaju novu centralnu konzolu sa velikim, integrisanim naslonom za ruke i proširenim prostorom za stvari. Jednostavniji integrisani navigacioni sistem koristi manje menija i radi na većem, 9-inčnom ekranu osetljivom na dodir.
Mesto za skladištenje na centralnoj konzoli sada može da posluži da se odloži tablet standardne veličine ako je potrebno, a poboljšano ležište ispred menjača dovoljno je veliko da primi dva velika pametna telefona, jedan pored drugog.
Sistem Navigacija/Zvuk/Klima je veoma prohodan i ne treba mnogo vremena za privikavanje.
Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnost, Ki-kompatibilno bežično punjenje i četiri USB-C porta za punjenje su standardni.
Motor
TrailSport dobija isti AVD sistem kao i svi ostali Ridgeline automobili. Honda navodi da čak 70 procenata obrtnog momenta može da se usmeri na zadnje točkove, sa snagom koja se može usmeriti na bilo koju stranu.
Režimi vožnje za pesak, sneg i blato menjaju korišćenje gasa i menjača, kao i podešavanja kontrole proklizavanja i raspodelu obrtnog momenta kako bi se održao zamah na klizavim površinama.
Na redovnom autoputu bilo je glatko, relativno tiho.
Takođe je dobar za novije vozače ili one nižeg rasta – neverovatno ga je lako voziti.
Sigurnost
Sve varijante za 2024. standardno dolaze sa Honda Sensing paketom sigurnosnih i tehnologija za pomoć vozaču.
Honda Sensing uključuje kočioni sistem za ublažavanje sudara, sa upozorenjem na sudar, sistem pomaže ostanku u traci, ublažava napuštanja puta i ima upozorenje na napuštanje trake i prilagodljivi tempomat.
Džoš Maks, saradnik Forbes