Beograd će ponovo da reklamira gradske projekte: Po jedna kampanja na dve nedelje

Grad Beograd namenio je 84 miliona dinara za zakup reklamnih panoa za potrebe prezentovanja gradskih projekata.
Na Portalu javnih nabavki objavljen je javni poziv firmama koje su zainteresovane da od Beograda dobiju ovaj posao. Poziv je objavio Sekretarijat za poslove odbrane, vanrednih situacija i koordinaciju.
Predmet ugovora biće zakup reklamnih panoa na teritoriji Beograda i štampa plakata za prezentovanje projekata grada. Procenjena vrednost nabavke je 84 miliona dinara.
Rok za podnošenje ponuda je 5. maj. Trajanje ugovora biće 12 meseci.
Kako se objašnjava u specifikaciji, dužina trajanja jedne kampanje je dve nedelje, što ukupno iznosi 26 kampanja za 52 nedelje.
Štampa, zakup, montaža
„U cenu moraju biti uračunati troškovi štampanja celokupnog tiraža plakata (sa obaveznom rezervom od 10 odsto) postavljanje, zakup, montaža, poslovi manipulacije (distribucija plakata, skidanje, čišćenje)“.
Predviđeno je da Zakupac (odnosno Grad Beograd) daje pisani nalog zakupodavcu (firmi koja bude izabrana) za svaku pojedinačnu kampanju. „Zakupac dostavlja idejno rešenje za štampu i digitalno emitovanje zakupodavcu najkasnije sedam dana pre početka kampanje“.
Grad je zakup panoa i štampu plakata za potrebe prezentovanja gradskih projekata ugovorio i krajem 2023. godine. Tada je ugovor vredan 82,9 miliona dinara sklopljen sa firmom Alma quattro, čija je delatnost izdavanje spoljašnjih reklamnih medija.
Trajanje ovog ugovora isto je bilo godinu dana.