Inovacije i globalni trendovi transformišu prehrambenu industriju: Puratos Grupa otvorila fabriku u Srbiji

Novac Promo 26. dec 2024. 09:00
featured image

26. dec 2024. 09:00

Puratos, kompanija koja posluje već više od 100 godina na svetskom tržištu i koja je lider u prehrambenoj industriji, postavila je nove standarde na svom polju poslovanja, fokusirajući se na inovacije, održivost, zdravlje i dobrobit. Sa Pjerom Tosuom (Pierre Tossut), generalnim direktorom Puratos Grupe, razgovarali smo o faktorima koji su ključni za uspeh kompanije, njenom značaju za domaće tržište, kao i o planovima za budućnost koji će oblikovati prehrambenu industriju.

Vaša poseta Srbiji i otvaranje nove fabrike ističu značaj poslovanja kompanije Puratos na domaćem tržištu. S obzirom da firma posluje ovde više od 30 godina, najpre kao distributer, a kasnije i kao proizvođač, šta mislite o uspehu Puratosa u našoj zemlji?

Tokom proteklih 30 godina, zabeležili smo izvanredan rast poslovanja u Srbiji. Taj uspeh zasniva se na poverenju, saradnji i odličnom razumevanju potreba lokalnog tržišta. Pretvorili smo se iz distributera u značajnog proizvođača u regionu zahvaljujući sjajnim odnosima i našoj posvećenosti jednom cilju – da ispunimo i nadmašimo očekivanja naših kupaca.

Nedavno otvaranje našeg pogona u Kragujevcu predstavlja važnu prekretnicu. Ova moderna fabrika unapređuje naše proizvodne kapacitete, zahvaljujući čemu možemo da pružimo bolju uslugu kupcima kroz visokokvalitetna, inovativna rešenja. Takođe unapređuje privredni razvoj Kragujevca i okoline, i time naša kompanija postaje ključni igrač na Zapadnom Balkanu.

Održivost je u samom središtu svih naših aktivnosti. Novi pogon je primer naše posvećenosti odgovornom rastu. Kroz proširenje proizvodnih kapaciteta, ne samo da možemo da ispunimo potrebe naših kupaca na još bolji način, već možemo i da budemo sigurni da je naše poslovanje ekološki održivo. Ova fabrika odražava našu posvećenost inovacijama, kvalitetu i održivosti, i vodi nas ka održivoj budućnosti.

U narednom periodu, cilj nam je da učvrstimo svoju poziciju globalnog lidera, dok istovremeno ostajemo verni našim osnovnim vrednostima koje obuhvataju inovacije, održivost, zdravlje i dobrobit, kao i fokus na kupce. Radujemo se budućim prilikama i ostajemo posvećeni uspešnom poslovanju zarad naših kupaca, partnera i zajednica u Srbiji koje podržavamo.

Kako će nova fabrika u Kragujevcu unaprediti kvalitet proizvoda i poslovanje u Srbiji?

Izgradnja novog objekta u Kragujevcu predstavlja značajnu prekretnicu za naše poslovanje. Pogon će poboljšati kvalitet proizvoda i poslovne rezultate na više načina.

Pokretanje proizvodnje će pre svega doneti brojne prednosti našim zaposlenima i lokalnoj zajednici. Otvaranjem novih radnih mesta i zapošljavanjem lokalnog stanovništva doprinosimo ekonomskom razvoju Kragujevca i okoline. Novi proizvodni pogon imaće pozitivan uticaj na domaću privredu i domaći proizvođački sektor.

Drugo, širenjem proizvodnih kapaciteta i uvođenjem najviših proizvodnih standarda jačamo svoje prisustvo ne samo u Srbiji, već i na Zapadnom Balkanu. Potpuno automatizovana linija za proizvodnju margarina i četiri puta veći skladišni prostor dodatno unapređuju našu proizvodnu efikasnost. To nam omogućava da efikasno odgovorimo na sve veće zahteve naših kupaca i partnera u Srbiji.

Puratos
Foto: Mirko Nahmijas

Koji su to ključni faktori koji su doprineli dugoročnom uspehu Puratosa?

Puratos je postigao svoj dugogodišnji uspeh zahvaljujući nekoliko ključnih faktora, a svi se tiču naše posvećenosti klijentima i stalnim inovacijama.

Pristup fokusiran na kupce: u kompaniji Puratos, kupci se nalaze u samom srcu naših aktivnosti. Kroz razumevanje njihovih potreba i predviđanje tržišnih trendova, možemo da im pružimo rešenja koja im pomažu da uspeju. Na primer, naša inicijativa, odnosno globalno istraživanje koje se sprovodi u 50 zemalja širom sveta „Taste Tomorrow” nudi značajne uvide o potrošačima, koji pomažu našim kupcima da budu korak ispred trendova.

Inovacije: Inovacije su pokretačka snaga našeg rasta. Naš vredni tim sastavljen od 1.252 kolega zaduženih za istraživanje i razvoj, kao i demonstratora, neumorno rade na unapređivanju proizvoda koji ne samo da ispunjavaju, već i nadmašuju očekivanja tržišta. Prioritet dajemo inovacijama koje donose vrednost našim klijentima, planeti i potrošačima. Nedavne inovacije, poput proizvoda na biljnoj bazi i proizvoda za unapređenje opšteg dobrog stanja metabolizma, pokazuju našu predanost da budemo lideri na tržištu pomoću najsavremenijih rešenja.

Održivost: Posvećenost održivosti ključna je za naš uspeh. Cilj nam je da pružimo zdravija i održivija rešenja, a naša nova fabrika u Kragujevcu svedoči o ovoj posvećenosti. Kroz fokus na odgovoran rast i brigu o životnoj sredini, obezbeđujemo da naše poslovanje ima pozitivan efekat na zajednice koje podržavamo.

Partnerstva: Izgradnja dobre saradnje sa klijentima i partnerima uvek je ključ uspeha. Kroz blisku saradnju sa njima, zajedno možemo da osmislimo rešenja koja odgovaraju konkretnim zahtevima tržišta i podržavaju zajednički uspeh.

Globalna stručnost uz razumevanje lokalnog tržišta: Iako koristimo naše globalno iskustvo, takođe ulažemo u razumevanje i ispunjavanje potreba lokalnog tržišta. Ovaj dvostruki pristup omogućava nam da isporučimo visokokvalitetne proizvode koji odgovaraju regionalnim potrebama, i pomažu nam da ostanemo konkurentni i uspešni na različitim tržištima.

Puratos je nedavno doživeo transformaciju kao brend. Novi slogan glasi „Food Innovation for Good”. Recite nam nešto više o tome.

U Puratosu, naš cilj je da podstaknemo globalni napredak kroz stvaranje inovativnih prehrambenih rešenja koja promovišu zdravlje i dobrobit ljudi u celom svetu. Održivost, zdravlje, dobrobit i inovacije nalaze se u središtu svega što radimo. Ono što nas ističe je naša nepokolebljiva predanost ovim principima, kao i inovacijama u svetu hrane za bolje sutra. Zahvaljujući naporima kada je u pitanju održivost, odgovorno se odnosimo prema životnoj sredini, dok naš fokus na zdravlje i dobrobit garantuje da naši proizvodi imaju pozitivan uticaj na živote potrošača. Inovacije su pokretač našeg napretka, i zahvaljujući njima možemo da osmislimo vrhunska rešenja koja zadovoljavaju rastuće potrebe naših kupaca i tržišta. Dok ostajemo verni svojim principima i neprestano pomeramo granice inovacija u proizvodnji hrane, našim kupcima pružamo proizvode, alate i uvide koji su im potrebni kako bi ostali korak ispred trendova i postigli uspeh u svom poslovanju. Ovaj holistički pristup ne samo da nas izdvaja od konkurencije, već time ostvarujemo značajan uticaj na čitav svet.