Pregovori na klik – kako izgleda prvo „digitalno cenkanje“ u regionu

U tradicionalnoj kupovini, cenkanje često zahteva pregovaračke sposobnosti. U digitalnom okruženju, ova praksa do sada nije bila zastupljena usled nedostatka odgovarajućih rešenja. Dodavanjem opcija „ponudi manje“ i „kontraponuda“ na Limundo platformi, otvaraju se nove mogućnosti i pregovaranje o ceni dobilo je moderan i savremeni pristup.
Ideja je da se konačna cena predmeta odredi kroz dogovor između kupca i prodavca, a da je taj proces u potpunosti automatizovan i jednostavan za upotrebu, tako da su i kupac i prodavac „na klik“ od željene cene.
Osim benefita, kupovina i prodaja na ovaj način sadrže i elemente zabave za kupce i prodavce, dok primena ovakvog sistema istovremeno predstavlja i veliki tehnički izazov.
„Svedoci smo cena ‒ inboks fenomena koji se zadržao godinama i toga da ljudi pre kupovine vole da popričaju o ceni. Tako smo se upustili u projekat koji bi taj proces olakšao za obe strane. Kupac na Limundu sada ima mogućnost da klikom na „ponudi“ manje upiše novčani iznos manji od onog koji inicijalno traži prodavac.
To otvara vrata za pregovaranje o ceni. Prodavcu je na raspolaganju kontraponuda koja mu omogućava da prihvati, odbije ili predloži svoju novu cenu kupcu, koji ponudu onda takođe može prihvatiti ili odbiti. Na taj način mogu da sasvim automatizovano ispregovaraju o kupovini predmeta po nižoj ceni i tu kupoprodaju realizuju po ceni koja je prihvatljiva za obe strane“, navodi Milan Nićetin, direktor LimundoGrada.
Povratne informacije ukazuju na to da je „digitalno cenkanje“ doprinelo povećanju zadovoljstva korisnika. Kupci mogu doći do predmeta po boljoj ceni, a prodavci brže prodati predmet prilagođavajući cenu prema potražnji i tržištu.
Ponudi manje i kontraponuda uvedene su na Limundo platformu u cilju poboljšanja trgovine na sajtu, ali i podizanja online kupovine i prodaje u Srbiji na viši nivo.