Analiza tržišta za dolazak luksuznog brenda rađena još pre dve godine

Analitičari Privredne komore Srbije pre dve godine radili su analizu potencijala našeg tržišta za luksuzne brendove i proizvode, a na zahtev Vlade Srbije, saznaje Forbes Srbija od izvora bliskih Nemanjinoj 11.
Interna analiza rađena je nekoliko meseci nakon što je predsednik Srbije Aleksandar Vučić prvi put pomenuo mogući dolazak Luj Vitona u Srbiju, tačnije u Beograd na vodi, pa je logično pretpostaviti da je misteriozni investitor zapravo isti.
Pogotovo što je, prema našim saznanjima, u pitanju investitor koji u svom portfoliju ima luksuznu garderobu, nakit, satove, kao i druge aksesoare.
Naš izvor kaže da se investitor interesovao za kupovnu moć stanovnika Srbije, njihova primanja, dnevnu gravitaciju stanovništva izvan prestonice ka Beogradu, kao i broj stranaca, a naročito ruskih i ukrajinskih državljana koji dolaze u glavni grad Srbije.
Ova analiza je, kako saznajemo, pokazala da potencijala, odnosno kupaca luksuznih, a time i skupih robnih marki i brendova, poput Luj Vitona, ima u Beogradu. Potencijalna lokacija na kojoj bi ovaj investitor u luksuzne proizvode mogao da otvori radnju ili preko distributera prodaje svoju robu istovetan je lokaciji koju je i Vučić pomenuo prilikom nedavne posete zvaničnom Parizu.
Reč je o Beogradu na vodi, najverovatnije tržnom centru Galerija za koji su se 2021. interesovale francuske kompanije, a koji je prepoznat kao najbolji stanodavac premium brendova poput Luj Vitona, Diora, Prade, Gučija i sličnih.
Izvor Forbes Srbija kaže da ne zna šta se kasnije desilo sa tom analizom, odnosno šta je odložilo odluku potencijalnog francuskog investitora da još tada dođe u Srbiju.
Iz ovoga bi se, pak, moglo zaključiti da je i sada najavljeni dolazak u Srbiju brenda koji je u vlasništvu i zvanično najbogatijeg čoveka na planeti Bernara Arnoa, na dugačkom štapu, pošto ni od prethodne dve najave dolaska koje su se mogle čuti od predsednika Srbije na kraju nije bilo ništa.