Društvene mreže i firmama glavna veza

U Srbiji 75,6 odsto firmi ima veb-sajt, a najveća zastupljenost je u sektoru proizvodnje (83,5 odsto) i trgovine (80 odsto), pokazalo je istraživanje Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS). Ta digitalna tehnologija najmanje se koristi u uslužnom sektoru gde je 30,21 odsto firmi bez veb-sajta.
Zahvaljujući jednostavnosti korišćenja i dostupnosti platformi, društvene mreže su postale, kako je pokazalo istraživanje, glavni kanal komunikacije za preduzeća svih veličina, od preduzetnika (89,29 odsto) do velikih kompanija (70,59 odsto), ali veb-sajtovi ostaju temelj poslovnog onlajn prisustva. Oni i dalje služe kao centralna onlajn lokacija za prikazivanje proizvoda i usluga, pružanje kontakt informacija i izgradnju ugleda kompanije.
Većina preduzeća (69,8 odsto) za svoj veb-sajt koristi .rs domen, dok ih 25,6 odsto koristi generički .com domen. Ovakav izbor domena uglavnom je, kako je istaknuto, motivisan geografskim i marketinškim razlozima.
Istraživanje je pokazalo i da 52,5 odsto firmi koristi imejl na vlastitom domenu za poslovnu komunikaciju, što ukazuje na značaj korporativnog identiteta u digitalnoj komunikaciji. Pritom, 69,7 odsto firmi koristi .rs za imejl na svom domenu.
Beta