Energetski samit u Sofiji: United Grupa svojim primerom pokazuje da inovacije i održivost idu ruku pod ruku

United Grupa, vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, napravila je veliki iskorak u proizvodnji zelene energije sa početnom investicijom od 120 miliona evra u Bugarskoj, piše N1.
United Grupa ulazi u sektor obnovljivih izvora energije, početno ulaganje biće u Bugarskoj i vredno 120 miliona evra.
Kako iz Sofije javlja repoter N1, na Energetskom Samitu United Grupe u glavnom gradu Bugarske istaknuto je da je trend među najmoćnijim velikim svetskim kompanijama da sve prelaze i u energetski sektor, ne bi li se same pobrinule za svoje potrebe za električnom energijom.
Tom trendu pridružuje se United Grupa, najveći telekomunikacijski medijski operator u jugoistočnoj Evropi, tako što će u Bugarskoj najpre izgraditi četiri održive zelene elektrane, čija bi snaga do 2027. godine trebalo da omogući da United Grupa 65 odsto svojih potreba za energijom zadovolji iz sopstvene proizvodnje.
U Bugarskoj će 100 odsto energije koje koriste kompanije United Grupe dolaziti iz obnovljivih izvora i iz proizvodnje same United Grupe.
Čelnici United Grupe istakli su da su se odlučili na ovaj hrabar korak, kako bi kompanija smanjila svoj karbonski otisak.

„United Group ulazi u sektor obnovljive energije, sa početnom investicijom od 120 miliona evra u Bugarskoj. To je važan i prirodan korak za nas. Investicija uključuje tri solarne elektrane, od kojih je jedna veća aktivna, i veliki vetropark, koji će postati jedan od samo nekoliko takvih u Bugarskoj. Zajedno, ove investicije proizvodiće oko 310.000 MWh godišnje. Praveći ovaj investicioni korak, United Grupa neće više biti samo u biznisu telekomunikacija i medija, već i energetska kompanija koja upravlja promenama i sopstvenim primerom pokazuje da inovacije i održivost idu ruku pod ruku“, navela je na samitu Viktorija Boklag, izvršna direktorka United Grupe.
Aleksandra Subotić, izvršna direktorka United Media, navela je da je ovakva investicija veoma ohrabrujuća za najveću medijsku kompaniju jugoistočne Evrope, koja vodi 120 medijskih operacija.
„Mi, kao lider u svakom segmentu u kojem poslujemo, veoma smo oprezni u pogledu potrošnje energije. Znamo da se u produkciji i u medijskom sektoru, naravno, troši mnogo. Dakle, zelena energija nešto je čemu se zaista radujemo. Svi znamo da je korišćenje veštačke inteligencije pred nama, kao i različiti produkcijski alati. Tako da sam veoma zahvalna što će i naša kreativna industrija biti podržana ovom investicijom“, rekla je Subotić.
