Igra MrBeast sa Amazona obećava džekpot od pet miliona dolara – najveći ikada na televiziji

Amazon Prime Video se obavezao da popularnu Jutjub seriju influensera MrBeast-a pretvori u pravi televizijski šou pod nazivom „Beast Games“ koji će se emitovati širom sveta i ponuditi pobedniku pet miliona dolara u gotovini – najveću pojedinačnu nagradu ikada u istoriji televizijskih šou programa.
„Beast Games“ je naručio Prime Video u ponedeljak, saopštio je Amazon, i staviće 1.000 takmičara jednog protiv drugog u takmičenjima sličnim formatu mega-popularnih Jutjub izazova influensera.
Izazovi, koji uključuju stvari od izgradnje najveće Lego kule na svetu do zakopavanja živih ljudi na 50 sati, učinili su Džimija Donaldsona (poznatog kao MrBeast) jednim od najpopularnijih influensera svih vremena i lansirali ga na vrh Forbes liste najplaćenijih kreatora – procenjuje se da godišnje zarađuje oko 54 miliona dolara.
Prime Video je rekao da će serija kopirati Donaldsonov „brzopotezni i visokoproizvodni format“, ali inače su zadržani detalji, samo je rečeno da je kompanija „oduševljena njegovom ambicijom da ‘Beast Games’ postane najveća serija takmičenja u stvarnom životu ikada“.
„Moj cilj je da napravim najveći mogući šou i dokažem da Jutjuberi i kreatori mogu da uspeju i na drugim platformama“, rekao je Donaldson u saopštenju. „Amazon mi je dao kreativnu kontrolu koja mi je potrebna da pokušam i ostvarim to“.
Donaldson, koji ima 25 godina, počeo je da pravi Jutjub videozapise kada je imao 13 godina i od tada je stekao pratnju više od 300 miliona pretplatnika, čime je njegov kanal postao jedan od najgledanijih na platformi. Iskoristio je svoju popularnost i značajne prihode – Forbes je 2022. procenio njegovu neto vrednost na 500 miliona dolara – da izgradi imperiju koja uključuje Feestables grickalice, obiman asortiman robe i lanac restorana MrBeast Burgers. Donaldson takođe ističe svoje filantropske misije, koje su uključivale donaciju od tri miliona dolara ukrajinskim izbeglicama i 300.000 dolara davanja studentima kojima je to potrebno.
Najpopularniji video na MrBeast Jutjub kanalu ima 588,7 miliona pregleda. Video je 25-minutna rekreacija kviz-šoua iz popularne Netfliksove serije „Igra lignje“ u kojoj se 456 ljudi takmičilo za osvajanje 446.000 dolara. Video je oborio rekord Jutjuba sa najviše pregleda u 24 sata na nemuzičkom videu.
Meri Vitfil Rolofs, novinarka Forbes