Kineski BYD počeo gradnju fabrike automobila u Segedinu

Kineska kompanija BYD počela je izgradnju fabrike automobila u Segedinu u Mađarskoj što će, prema oceni stručnjaka, dodatno proširiti njeno prisustvo na međunarodnom tržištu, uključujući i tržište Evropske unije (EU).
Direktor Auto klastera Srbije Igor Vijatov rekao je FoNetu da to znači da će se kineski automobili ne samo prodavati već i proizvoditi u EU, što uz sve veća ulaganja njihovih proizvođači u istraživanje i razvoj novih modela, povećava njihovu konkurentnost u odnosu na evropske proizvođače.
Ta kineska multinacionalna korporacija bavi se proizvodnjom električnih vozila, baterija, solarnih panela i drugih proizvoda, jedan je od pionira u proizvodnji električnih automobila u Kini.
„Verujem da EU ima strategiju za ograničavanje prodaje jeftinih kineskih modela na njenom tržištu, jer bi se u suprotnom tradicionalni evropski proizvođači mogli naći u veoma nezavidnom položaju“, rekao je Vijatov.
Vijatov je ocenio da je Kina znato napredovala u oblasti tehnike i da nije nikakvo čudo što su napredovali i u oblasti auto industrije.
„Uspeli su da razviju veoma dobre modele baterija, što je za sadašnje električne automobile možda i najvažnije“, rekao je Vijatov i dodao da je to jedna od prednosti kineskih automobila.
Fonet