Poreska uprava: Obveznici zadovoljni uslugom virtuelnog poreznika

Poreska uprava Srbije danas je saopštila da je novi kanal komunikacije – virtuelni poreznik, poznat i kao chatbot, koristilo oko 22.000 obveznika i da se 96 odsto njih izjasnilo da je bilo zadovoljno pruženom uslugom.
Virtuelni poreznik je od kraja prošle godine dostupan 24 ; časa dnevno preko zvaničnog sajta Poreske uprave ;i za sada pruža informacije iz Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji i Zakona o porezu na dohodak građana.Poreska uprava planira da u toku ove godine proširi funkcionalnosti virtuelnog poreznika i uključi Zakon o fiskalizaciji i Zakon o porezima na imovinu.
„Uvođenje virtuelnog poreznika značajno doprinosi modernizaciji i unapređenju komunikacije između poreskih obveznika i Poreske uprave, koja će nastaviti sa ulaganjem u nove tehnologije, kako bi poreskim obveznicima omogućila brži i jednostavniji pristup informacijama i učinila svoje usluge dostupnijim“, navodi se u saopštenju.
Beta